lørdag den 26. februar 2011

Mit bedste babyfoto - blogleg

Blogkvinder 40+ spørger Bente: Vil du vise et (eller flere) mit bedste babyfoto på din blog? Selvfølgelig vil jeg det, men hvor er alle de skønne billeder af mine unger! Jeg har jo i tusindvis. Jeg har ledt i albummene, men de findes åbenbart kun på min nethinde, og det er svært at scanne ind. Jeg har fundet et par stykker af en hårrejsende Camilla.

Camilla

Camilla 4½ måned

Da vi hentede hende i lufthavnen, stod håret lige til vejrs, og det blev det ved med de næste måneder. Jeg kunne ikke lægge det ned. På billedet til højre er det, p.g.a. den mørke baggrund, lidt svært at se, at håret står lige til vejrs. Vi havde efterhånden vænnet os til at det hår skulle stå op, men pludselig en dag efter det daglige bad, rejste det sig ikke igen. Det var helt forkert at se hende med fladt hår. Jeg havde forventet at det nok kom gradvist, men det skete pludselig og i et hug. Det var i det hele taget også svært at “lægge Camilla ned” for hun ville helst stå op hele tiden. I en alder af 4 mdr., som hun ca. er på begge billederne, skulle vi bare give hende to fingre, og så rejste hun sig op, og hun vidste også hvad benene skulle bruges til. Hun gik helt selv uden støtte før hun var fyldt 9 mdr., og så besteg hun både barnevognen, cykelstolen på min cykel, samt vores reol, hvor hun gik på line. En aktiv lille dame, lige fra første færd.

9 kommentarer:

  1. Sikke dog nogle skønne og glade billeder af Camilla med strithår.. I dag er hun formentlig glad for at håret ikke står lige i vejret mere.. :-)

    SvarSlet
  2. Inge..... hun er vist meget glad, selvom håret ikke står op, får det alligevel med glattejern hver dag :-)

    SvarSlet
  3. Hihi, sikke dejlige billeder af en dejlig unge...Der har da været gang i hende...;-D

    SvarSlet
  4. Skønne billeder af jeres dejlige Camilla :-)
    Hvor pudsigt, at håret lagde sig lige på en gang...

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne billeder af Camilla:-)

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder - man skal da lede længe efter så energisk og smileglad pige, hvor er hun yndig med sit strithår :0)))

    SvarSlet
  7. Annemarie...der var gang i hende alle døgnets timer :-)

    Ellen... ens egne unger er altid dejlige:-) Da hendes hår endelig lagde sig ville jeg gerne havve det lettede - bare en lille smule, men det havde sit eget liv :-) Alle ville røre hendes hår, og hun HADEDE det.

    Runa....tak :-)

    Lotte.... jo mere hun grinede des mindre blev hendes øjne. Tit kunne man slet ikke se dem. I dag smiler hun så helst ikke med åben mund p.g.a. ulykken med tænderne :-)

    SvarSlet
  8. Det er da en ekstra charme med det strithår. Hun ser så struttende sund ud.

    SvarSlet
  9. Dorthe... Hun var også en lille charmetrold, som vagte opmærksomhed. Hun var i hvert fald ikke et underernæret barn :-)

    SvarSlet

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)