fredag den 15. oktober 2010

Ugens vejr - morgenstemning

Min cykel er blevet vinterparkeret i jobmæssigt sammenhæng. Bilerne skal da også luftes, når nu vi har dem, og det vil de blive flittigt, indtil det bliver forår.

Denne uge har budt på meget forskelligt vejr, mest nattefrost, dis og tåge, når jeg drager afsted. Her er et billede fra i onsdags på vej til det ene af mine job.

Tåge i Sundby

I dag på vej til job nr. to, mødte jeg dette skønne syn på næsten hele morgenturen. Himlen forandrede sig for hver kilometer jeg kørte. Jeg måtte simpelthen standse bilen for at forevige fænomenet. Naturen er helt fantastisk, og alle vejrtyper har sin charme.

Morgenstemning   PA153007 A

Det er sæson for roeaflevering, så der er masser af traktorer på vejene, til stor gene for trafikken, og sådan har det været i en måned og det vil fortsætte lige til januar. På billedet til højre, er der gang i skorstenen på Sukkerfabrikken i Nykøbing F.

3 kommentarer:

  1. Smukke morgenbilleder, det første er også lidt uhyggeligt....god weekend til dig...

    SvarSlet
  2. Wauuu Pia, hvor er det smukke himmelbilleder..
    En skøn weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Annemarie og Inge. Naturen har mange ansigter, både de lidt uhyggelige, men bestemt også de helt fantastiske skønne.
    Rigtig god weekend til jer også ☺

    SvarSlet

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)