lørdag den 16. oktober 2010

Blogleg – hvordan så du ud i 80´erne

Bente har startet denne lille leg, og jeg røg fluks i arkivet, for blot at få konstateret, at det er meget begrænset, hvad der er af billeder med mig fra 80´erne. Albummene indeholder stort set kun børnene. Ikke engang vort eget kobberbryllup har jeg et eneste foto af. Har det dog på videobånd, men ingen videoafspiller mere.

Vinteren 1981 1983

Til venstre er Mads og jeg er ved at sy nye gardiner til stuen, januar 1981. På billedet til højre er det Camilla og jeg, sommeren 1983.

Sommerferie 1984 Sommerferie 1987

Begge disse billeder er fra Jylland. Til venstre har vi lejet et sommerhus i Øster Hurup i 1984, og til højre er vi ved Silkeborgsøerne i 1987, hvor børnene er 9 og 4 år.

Det var hvad arkivet indeholdt med mig.

5 kommentarer:

  1. Dejlige billeder af dig og børnene.. ikke så sært at de fylder det meste af dine billeder fra dengang.. Jeg måtte også lede en del før jeg fandt billeder af mig selv.. :-)

    SvarSlet
  2. Ja, børnene var mit liv dengang (det er de heldigvis stadig, bare på en anden måde)
    Jeg har lige været ovre hos dig ☺

    SvarSlet
  3. Der blev ikke taget mange billeder af os selv dengang :-)
    Dejlige billeder :-)

    SvarSlet
  4. Ja, der var heller ikke mange billeder af mig, det var jo også altid mig der stod med kameraet.....Men dejlige billeder af dig og ungerne....fra dengang i 80'erne....

    SvarSlet
  5. Tak Lene og Annemarie. Dengang tænkte jeg ikke på, at jeg også forandrede mig. Det var jo kun ungerne, der ændrede sig ☺

    SvarSlet

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)