søndag den 9. oktober 2011

Fødselsdagsweekend med ungerne

Sent fredag aften, kom  Camilla og S… til Lolland med børnene, fordi jeg skulle holde min fødselsdag om lørdagen. Gavekurv
Hovedformålet med min fødselsdag, er at en lille sluttet skare, skal være sammen med snak og hygge. Mark og svigerinden kom med en dejlig kurv med alskens lækkerier til madlavningen. Uhmm det ved Mark, at jeg sætter pris på. Ikke slik og søde sager, som Allan foretrækker, men diverse nødder og mad. Jeg scorede yderligere et par gaver. 


Aftenens menu var: Mørbradgryde med hokkaidogratin. Til kaffen fik vi æblekage og der kom slik på bordet.
Mørbradgryde Hokkaido og løg Hokkaidogratin
Aftenen forløb ganske som den plejer. Der blev fortalt historier fra det virkelige liv. De unge opfriskede gamle minder om klassekammerater og hvad de selv havde bedrevet. Der blev  joket, og vi havde det rigtig hyggeligt.
IMG_9516 Æblekage
Mads og C…….. Mark og svigerinden, som alle bor 1½ - 2 km herfra, kørte hjem og sov. Vi andre sad og snakkede lidt længere, inden vi også gik til køjs. Ved middagstid, i dag, forlod resten af familien også matriklen. Jeg gik i gang med oprydningen, inden jeg gik mig en lang tur ved skov og strand. Det har jeg forsømt de sidste par dage. Det skulle nødig blive en dårlig vane, at springe den motion over. Allan kørte på containerpladsen med et læs haveaffald.
En dejlig weekend sammen med de unge i familien, afsluttet med en skøn spadseretur, hvor jeg fandt det nye motiv til min header.

6 kommentarer:

  1. En dejlig fødselsdag og hyggeligt at være sammen med de unge i familien..Det er også en fin header du har fået lavet...En god uge til dig..;D

    SvarSlet
  2. Det er en flot header du har valgt.. og sikke en skøn weekend I har haft. Dejligt at samle familien, og skønt når alle hygger sig.

    SvarSlet
  3. Annemarie... Det er nemlig dejligt :-) Tak, jeg synes valmuerne var for sommerlige nu, men svanerne gør vist ikke den store forskel, hvad det angår.
    En rigtig dejlig uge til dig også.

    SvarSlet
  4. Inge.. Tak, det ser knapt så koldt ud, som det vist egentlig er at være svane på denne årstid :-) Det var en dejlig weekend.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det dejligt ud og hyggeligt:-) Skøn måde at fejre fødselsdag på, præcis som jeg selv elsker at gøre det. Rigtig god aften:-)

    SvarSlet
  6. Prikker..... Sådanne dage er bare skønne. Tak, vi har haft en dejlig danseaften :-) Håber din aften var lige så dejlig!

    SvarSlet

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)