tirsdag den 21. juni 2011

Mandagstema – fødder

Mine søskende og jeg har haft de sjoveste konkurrencer om alt muligt. Lægge benene om på nakken, gå på knæ, og meget andet som slet ikke er til at beskrive, men som skal ses. Sådan noget skal holdes ved lige, hvis man vil forblive smidig, så vi optræder stadigvæk i familien, ved særlige lejligheder, mest til vores søskende komsammen, når vi sidder der og siger kan du huske!…. og så må beviserne jo på bordet, eller på gulvet, er det vel nærmest, fordi det oftest er der alle vores udfoldelser foregår.
Vinteren 1984Vinteren efteråret 1984 
At slikke tæer, var også en del af vores leg, og den leg blev videreført til vores børn. Ungerne syntes det var sjovt, men som man kan se på Camillas ansigtsudtryk til højre i billedet, mente hun tæerne var sure, selvom badet var overstået. 
IMG_6219IMG_6223
Jeg kan stadig slikke tæer, kan du?
Du kan se andre bidrag om fødder her

18 kommentarer:

  1. Ja ja det kan jeg da, og også stadig få det ene ben næsten om bag nakken, det andet har taget skade af en knæoperation.. :-) så de kommer ikke derom begge.. mere.. ;-)

    SvarSlet
  2. Inge... Hvorfor kom det ikke bag på mig, at du kan det!
    Jeg lægger heller ikke mine helt om på nakken mere. Sidst skulle jeg nemlig have hjælp til at få det tilbage igen :-)

    SvarSlet
  3. Hvor morsomt:-) men jeg må erkende at jeg mangler et par cm. . .:-)

    SvarSlet
  4. Uha nej (men det kunne jeg vist kun som helt lille). Jeg har alt for korte sener alle vegne - selvom jeg laver strækøvelser i en uendelighed :-S

    SvarSlet
  5. Prikker i luften.... øv dig hver dag, så skal du se cm kommer :-)

    SvarSlet
  6. Ditte... Mine sener bliver også kortere og kortere. Der er meget vedligeholdelsesarbejde på det korpus altid, og man kan jo ikke nå det hele :-)

    SvarSlet
  7. Jeg mangler altså lige lidt i at kunne.
    Men børn kan og min yngste kan 110%. Han bider nemlig neglene på tæerne, når vi ikke er i nærheden, for han ved godt at han ikke må ;0)

    SvarSlet
  8. Hihi, jeg kunne som barn og ung, men har ikke prøvet for nylig...;-D

    SvarSlet
  9. Det er slut, desværre, men flot af dig og de andre, der kan. Jeg manglede hele 10 cm. Pinligt...

    SvarSlet
  10. Hej Pia.
    Hvor sejt - nej jeg har aldrig kunne slikke tæer.
    Ha´en god onsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  11. Kari.... Du skal bare øve en smule så :-) Nej man må ikke bide negle, ej heller dem på tæerne :-) men hellere bidte tånegle, end fingernegle :o)

    SvarSlet
  12. Annemarie... så kan du sikkert endnu, du er jo stadig ung :-)

    SvarSlet
  13. Ellen.... I grunden er det vel ikke så pinligt, hvis man ikke kan det efter de 50! Det går også ned ad bakke her, for jeg får ikke trænet :-)

    SvarSlet
  14. Hej Hanne Bente :-)

    Øv, så er du gået glip af en masse sjov :-)
    God aften til dig også.

    SvarSlet
  15. Jeg klarer det så vidt - på en god dag!!
    Herlige bilder!!

    SvarSlet
  16. Petunia... Tak :-) Vi kan ikke være lige smidige hver dag, og tidspunktet har også lidt at sige :-)

    SvarSlet
  17. Hej Pia :) Det er jo nogle helt vidunderlige billeder!
    Du har virkelig flotte fødder. Har du mon ikke flere billeder du vil dele, hvor du slikker på dine fødder? :) Det vil jeg gerne se mere til ;)

    Hav det godt

    SvarSlet
    Svar
    1. De er vist ganske normale de fødder, men jeg er da glad for dem :-) Nej jeg har ikke flere af den slags billeder :-)
      Tak, og det samme til dig.

      Slet

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)