onsdag den 9. juni 2010

Kantsten og vandfontæne



En god dag, hvor jeg har fået en hel del fra hånden. Det startede allerede i morges inden jeg kørte på job, hvor jeg fik sorteret vasketøj, og gjort klar til en kogevask.

På jobbet er jeg kommet igennem en masse bunker, og nogle "hårde" opgaver, som gik over al forventning.

Tju-hej hjem og skifte til en anden slags arbejdstøj, og vejret var jo lummervarmt, så jeg kunne nøjes med shorts.
Vi har de sidste par år, prøvet på at lave vores have lidt mere arbejdsvenlig, ved ikke at have så mange urte- og blomsterbede, hvor vi skal gå og luge og rive hele tiden, for at det ser pænt ud. Eller rettere sagt, jeg skal, for det er ikke en opgave min mand beskæftiger sig med. Han kan til nøds luge ukrudt, men han har svært ved at se forskel på hvad der skal gemmes, og hvad der skal væk.
Da jeg kom hjem, havde manden fået tilsluttet vandfontænen, (som har stået siden jul), med både strøm og vand, og var i gang med at grave jord af så jeg kunne få lagt nogle kantsten hele vejen ind til naboen. Kantstenene er nu lagt, så skal vi bare have hentet en masse sten. Vasketøjet hænger og blafrer ude i det fri, det vil jeg hente ind, og så ellers nyde en stille aften. Jeg syntes mine arme er lidt tunge, men jeg glæder mig meget over det færdige arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)