torsdag den 17. juni 2010

Opringning om gevinst

I sidste weekend, havde jeg sendt Allan afsted med en indkøbsseddel, da vi skulle have venner til et måltid mad. Jeg selv var i gang med kost og spand, da telefonen ringer, og da jeg tager den, bliver der sagt at det er fra Superbest. Tankerne røg allerede på langfart, ( jeg nåede at tænke, at det godt nok var underligt, at Superbest ringede, og ikke Allan selv, hvis der var noget han var i tvivl om.) Så blev der sagt, at jeg havde deltaget i en konkurrence for en tid siden... (hvor glemsom kan man være! ) Jeg tænkte stærkt, mens han talte videre. Så dæmrede det. Jo, jeg havde da udfyldt sådan en kupon fra en reklame, som Allan havde afleveret i butikken for mig. Sådanne konkurrencer er ellers ikke noget vi plejer at befatte os med.

Men nu er jeg altså blevet ejer af et Guldkort til Tivoli hele resten af året. Jeg har afhentet gevinsten.

Nu er Tivoli ikke et sted vi kommer hvert år. Faktisk har vi kun været der ganske få gange i vores liv. Men vi må se om vi ikke kan få glæde af det et par gange i denne sæson. Jeg må medbringe op til 5 gæster hver gang. Og det er jo ganske hyggeligt at gå tur i haven derinde. Kortet giver rabat på masser af ting. bl.a. mad, koncerter osv. Vi må holde øje med, hvornår der er tilbud som passer lige netop til os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)