torsdag den 24. juni 2010

Bare en bil

Polo bluemotion trendline, Polo bluemotion highline. Polo bluemotion comfortline, eller Polo bluemotion technology comfortline ? Hvad er forskellen ? Det interesserer mig ikke det mindste, skønt jeg ind imellem virkelig prøver. Selvom jeg sætter hjernen på overarbejde, så kan jeg altså ikke få hoved og hale på det. Jeg er virkelig på herrens mark, når talen drejer sig om biler. Heldigvis behøver jeg heller ikke beskæftige mig ret meget med den slags, for der er Allan på hjemmebane. Det kan han i hvertfald sagten overbevise mig om. Biler er nemlig en af hans store interesser, og mig siger det absolut intet. Tvivler jeg et øjeblik på hans udsagn, så er begge unger også bilinteresseret, så der er ekspertise nok at hente. Ikke mindst hos Camilla, som har en chefstilling i bilbranchen, og ved alt om sidste nyt.
Kan jeg blot sidde i tørvejr og bilen starter hver gang, så er jeg tilfreds..... Nåh... jo, når nu det så endelig SKAL være, så vil jeg da gerne have medindflydelse på sikkerhed, farve og ikke mindst prisen, og holde lidt øje med at ekstra udstyrslisten ikke bliver for lang.

Allan mener, at det er en absolut nødvendighed, at vi jævnligt køber ny bil. I mine øjne er det alt for tit, men midt i januar underskrev han slutsedlen, så de kunne sætte bilen i produktion. Vi fik at vide at der var ventetid, for bilen var blevet en rigtig succes. Men i maj ville vi kunne få vores nye bil. Sådan blev virkeligheden ikke.

P.g.a. finanskrisen, i hele Europa, er der fyret en masse mennesker på bilfabrikkerne, så de kan slet ikke følge med. De er end ikke gået i gang med at producere bilen endnu, men det forventes at ske i uge 26-30 hvis heldet er med os.

Vi har solgt den "gamle" bil, så vi kører sådan set gratis og har gjort siden januar, så det er vel ikke så ringe. Men Allan er meget utålmodig, og kan næsten ikke vente til, vi skal hente den nye bil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)