onsdag den 17. november 2010

Gift med en mand på 111 år

Jeg var klar over, at jeg havde giftet mig med en mand, der var nogle år ældre end jeg selv, men at han var gammel kommer alligevel bag på mig. Klik evt. billedet større.

Alder

Der ser ud til at vi i næste måned skal fejre Allans 111 års fødselsdag. Det har han sørme skjult godt for mig i alle disse år. Skal jeg være ærlig, syntes jeg faktisk heller ikke man kan se det på ham. Han holder sig fantastisk godt.

Hvordan det er gået til, at GN-Resound har fået hans fødselsdag til at være 30.12.1899 forstår vi ikke. Hverken dag, måned eller år er ramt rigtigt.

12 kommentarer:

  1. Tja, man kan blive overrasket. På I forbindelse med min storebrors død blev der foretaget en obduktion. På rapporten stod der, at den var lavet på begæring af hans to søstre. Familieforholdet kan jeg ikke finde ud af, for jeg troede, at mine niecer var hans døtre...

    SvarSlet
  2. Det er da dejligt du har sådan en ungdommelig mand.. :-)).. og dybt imponerende at de skyder forkert på både dato, måned og år..
    Hav en dejlig dag med din unge mand.. :-))

    SvarSlet
  3. Rimkoger, familieforhold er ikke altid lette at holde styr på, der kan man også blive overrasket ☺

    Inge, hvis Allan husker det vil han prøve at spørge hvordan det er gået til. Jeg vil nyde aftenen med den unge mand ☺

    Annemarie :-))

    SvarSlet
  4. Hahaha - skønt - giv din velkonserverede mand et knus fra mig og sig, at jeg er dybt imponeret over hvor godt han holder sig. Bed ham lige samtidig om at hviske John hemmeligheden i øret, næste gang vi ses :-D

    SvarSlet
  5. Det er da utroligt så godt han holder sig, din mand ☺. Samtidig er det fantastisk, at han med sin høje alder, kan klare alle de ting, som du har skrevet om, at han får tiden til at gå med ☺. Sjov historie.
    Hvor er det godt, at det er gået så godt med din mor, som du skriver. Efter den historie kan jeg godt forstå, at du springer til, når det går galt med strikketøjet.
    En rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  6. Tak Ellen, det bliver han glad for at høre. Jeg hilser og knuser ☺

    SvarSlet
  7. Annette. Han syntes også selv han følger godt med ☺
    Vi springer til med strikketøjet, alle fire børn. Hun har altid 4 - 6 ting i gang, så hun forhåbentlig kan klare sig et par dage, men det hænder alligevel hun kører fast.
    God weekend også til dig.

    SvarSlet
  8. Ha ha ... det er da en af de bedre ;-). Men egentlig også lidt skræmmende, at den slags fejl opstår!

    SvarSlet
  9. Bente, han må have stor chance for at slå rekorden som den ældste i verden. Fornylig døde en fransk kvinde iflg. Jyllandsposten 114 år gammel.
    Jeg er enig. Heldigvis er dette kun sjovt.

    SvarSlet
  10. Haha, det var virkelig morsomt, Pia :-)
    God weekend til dig!

    SvarSlet
  11. Mademe, det synes vi også.
    Du må også have en god weekend ☺

    SvarSlet

Alle kommentarer bliver værdsat. Dit fodspor er med til at sætte liv på bloggen :-)